[python] Zope shutdown muze kdokoli?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Říjen 4 11:24:08 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 08:20:05AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Zdravicko,
>
> tak nevim, co jsem si kde rozdrbal, ale zjistil jsem, ze autorizovany
> uzivatel mi muze vypnout zope server takto:
>
> http://usr:pwd@localhost:8080/Control_Panel?manage_shutdown:action=Shutdown
>
> Vůbec netuším, jestli je to feature, nebo jsem něco přehnal v nastavení
> práv. POradí někdo, nebo si to můžu vyzkoušet na nějakém veřejném zope
> serveru, třeba py.cz :o)

Velice zajimave! Mohl bys to, prosim, vyzkouset na ciste instalaci Zope?

Vtip je v tom, ze kdykoliv delam nejakou site (ano, i py.cz :-), tak ji
umistim do podadresare a pres VirtualHostMonster a Apache to potom zpristupnim
pro nejaky jmenny server, takze vsichni uzivatele jsou definovani minimalne
v jednom adresari pod root folderem a tudiz nikdo z nich neexistuje na urovni
/Control_Panel, takze smula ;-) Nicmene, pokud se to vyse uvedene zaklada na
pravde, tak by to chtelo reportovat...

--
ViNiL the GNU hippie

Vědění jest moc - ovšem musíte to vědět na tu správnou osobu.
               -- Mumfordová