[python] PyQt a Qt aplikace

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Říjen 23 10:33:45 CEST 2002

ano. viz. http://www.trollech.com

> 2) je ke Qt nejake funkcni IDE? (Boa Constructor - IDE pro wxwin jsem jeste nemel cas se
> pokusit nainstalovat a zprovoznit)

mno, jestlize se bavime o pythonu (C/C++ kdevelop),
tak nevim. osobne pouzivam kombinaci
designer (v distribuci Qt) pro navrh UI (+pyuic +eric
 tj. prevod *.ui do *.py a debugger)
a obliebny editor (ja mam Glimmer) k editaci
"aplikacni logiky".

analyzu provadi kazdy ve svych oblibenych nastrojich :)))

http://www.impnaz.com/sfplyrics.html :)))

> Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
> Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
> vanous na penguin.cz                .. \        /...
> http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
> Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......

BLAME CANADA!  :)
         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------