[python] env pod win (WAS: instalace python pod Apache (Windows))

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Duben 16 09:06:31 CEST 2003

Dne st 16. dubna 2003 08:18 Martin Hassman napsal(a):
> Doma mam takle perl+apache pod windowsama a delal jsem to tak, ze hlavicce
> kazdeho souboru manualne prepsal #!/usr/..... na #!c:/program files/.....

Spravne by skripty mely zacinat priblizne takto:
#!/usr/bin/env python

Jde tohle nejak pouzit/prepsat i pod win nebo je tam potreba natvrdo narvat
cestu?

> Jinak je tusim druha moznost nastavit apache, aby cetl nastaveni z
> registru windows a spoustel to dle toho. Pri vetsim poctu skriptu to je
> nutnost :-))

Co prepinac '-x' pythonu?

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"