[python] plone na win98

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Duben 23 09:41:08 CEST 2003

Dne st 23. dubna 2003 09:35 Martin Hassman napsal(a):
> Tak jsem si zatim nainstaloval samotny Zope, at vyzkousim alespon ten. A
> to dopadlo uspesne.

btw jak jsou udelane instalacni baliky pro win? ja plone vzdy instaloval:
(binar) zope -> zprovoznit (admin...) -> plone instalovat jako zope produkt.

> Takze varianta 2 jest zkusit k tomuto funkcnimu Zope pridat potrebne
> soubory Plone. Ma s tim nekdo nejake zkusenosti (predpokladam, ze v tomto
> pripade by nemusel byt tak veliky rozdil mezi win/lin - predpokladam, ze
> Plone jsou uz jen ciste python/zopeovske soubory nezavisle na platfomre)

tak, tak. akorat si ted nepamatuju, jestli plone jeste nevyzaduje produkt CMS,
nebo ho ma ve svem instalacnim baliku.

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz