[python] plone na win98

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Duben 23 10:16:28 CEST 2003

Dne st 23. dubna 2003 09:52 Martin Hassman napsal(a):
> No od uzivatele win zrejme neocekavaji velikou inteligenci, takze na
> http://plone.org/download je jeden instalator, ktery ti tam hodi cely
> python + zope + plone, proste jednou kliknes a mas to (pokud ti to behem
> instalace neshodi system). Nerikam, ze to je tak spatne. Jen bych jeste
> chtel, aby to bylo i separatne. Pak tam nabizeji jako druhou variantu
> stazeni zdrojaku - to mi pripada velky skok bez mezi clanku.

aha. jenze zdrojak vyzaduje taky prekladac c, ne?

> Ja jsem pak zkusil Zope z http://www.zope.org/Products/Zope/2.6.1, coz je
> taky jeden instalator, ktery ti hodi cely python + Zope (ach jo, zadny se
> nezajima, ze uz tam python mam a nechci novy, pak mam mit volne misto na
> disku :-(

to je trosku jinak, to mame i na unixech. kazda verze zope vyzaduje
specifickou verzi pythonu - se kterou je zkompilovana a se kterou
si "rozumi" (proto take vsechny podruzne preklady - mysqldb pro
zope atd. musi byt provadeny s pythoni binarkou v zope!).
kazdopadne ten zope python neni tak velky, rasp nema kolem sebe
tolik modulu.
na svych strojich mam jak python "klasicky", tak zope (to je snad
nejaka 2.0, ci co)

kazdopadne bych bud pouzil instalaci zope->plone nebo si
pohral s tim balikem, resp. reportoval jeho nespravne chovani.
akorat si tak zbezne pamatuju, ze win9x nejspis nevypisuji zadne
ladici vystupy, natoz nejake core >:-)))

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz