[python] plone na win98

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Čtvrtek Duben 24 16:02:39 CEST 2003

DD,

> No, jak taky sice pouzivam posledni ;-) MDK, ale python ma Zope svuj
> (dokonce mi odtamtud (950Celer/128Mram) jede 2-100x rychleji nez z
> winNT/2xXeon/1Gram!!!).

Dobra zprava. Ale v contribs se zope nachazi, znamena to, ze je to
nepouzitelne a je treba si to instalovat zvlast - i s tim "predpotopnim"
Pythonem 2.1?

> Nutnost pouzivani pythonu 2.1 je kvuli tomu, ze obcas dochazi s pythonem
> 2.2 k nevysvetlitelnemu chovani, prestoze jak se zda, zope jinak slape v
> poradku.
>
> JL.

No a resi to nekdo, nebo je to proste dogma a resit se to nebude? Jestli je to
nevysvetlitelne chovani nasimulovatelne, mozna bych se na to podival. Aspon
bych se necemu priucil. Existuje nejaky odkaz s blizsim popisem?

JP