[python] jak napsat sikovny index_html v Plone

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 29 17:56:53 CEST 2003

Zkuste ze zacatku udlat tohle:

<dtml-in expr="objectValues()" sort="bobobase_modification_time" reverse>

Pak si zjistete co za objectValues jsou tam vsechny k dispozici a dejte
zpocatku vsechny do [], kde je jednoduse oddelite carkou, tedy asi takto:

<dtml-in
	expr="objectValues(['DTML Document', 'File', 'Folder', 'article'])"
sort="bobobase_modification_time"
	reverse

no a potom budete ubirat az uvidite to co vam vyhovuje. Plone jsem jenom
nainstaloval aby si ho mohl sef prohlidnout, jinak jsem v nem nedelal (mame
vlastni jednoduche CMS na zopu). (zaroven jsem vam ukazal figl pro
prehledne psani DTML kodu - pokud ho jeste neznate)

Ja bych si ale udelal jednu dlouuuuhou stranku, kde by se mi najednou
vynorily vsechny moznosti a z nich si pak vybral. Zjistite pak najednou,
kolik veci neni nikde zdokumentovanych.

JL.

----------
Odesílatel: Ondrej Sury <sury.ondrej na globe.cz>

"Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz> writes:

Ne, ja si vlastni datovy typ nevytvoril...  DTML dokument, ktery vypise
obsah slozky v Zope taky zvladnu vytvorit, ale jak to udelat v Plone, tak
aby to zapadlo do celeho portalu...

Proste neco takoveho, ale pro Plone:

<dtml-var standard_html_header>
<h2><dtml-var title_or_id></h2>
<dtml-in expr="articles.objectValues()" sort="bobobase_modification_time"
reverse>
<small><dtml-var bobobase_modification_time></small>
</dtml-in>
<dtml-var standard_html_footer>