[python] distutils a mingw32

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Duben 30 09:42:12 CEST 2003

Zdravim vsechny,

jsem to opet ja a me trapne windowsoidni problemy :-(

Vsechno to zaclo tim, ze jsem chtel nejaky modul pro praci s XSLT v
pythonu a objevil jsem libxsltmod (http://www.rexx.com/~dkuhlman/), ktery
je binarne dostupne jen pro linux a autor vyzyva vsechny, kdo to
zkompiluji jinde, at mu daj vedet. Tak jsem si nejakou tu hodinu hral a po
nejakych upravach jsem to zkompiloval po win2000 (a funguje to :-).

Jen se mi nelibi, ze to ke kompilaci pouzilo M$ VC++. Rad bych to provedl
pres licence privetivejsi (GPL) mingw32 kompilator, se kterym mam dobre
zkusenosti a ktery je dostupny kazdemu.

Problem je, ze je ta kompilace je delana pres python distutils a ty si ten
VC++ najdou sami. Hledal jsem, ale nasel jsem pouze tohle info
(http://www.zope.org/Members/als/tips/win32_mingw_modules), coz jsem
jednak bohuzel moc nepochopil a druhak to vyzaduje jeden programek, ktery
nejde stahnout :-(

Uz jsem vytusil, ze uzivatelu win* tu moc nejni, ale pokud by nekdo z
linuxaku mej nejakou ideu, tak sem s ni.

Diky
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague