[python] Cim zacit ucit se python?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 30 13:07:57 CEST 2003

Dobry den,

vypada to, ze mam konecne nejaky mensi casovy prostor pro vzdelavani, tak
se chci vrhnout na python. Pominme co zde jiz bylo receno o tutorialech,
poradte mi neco, co by mi pasovalo "na miru".

Mam tedy otazku, cim je nejlepsi zacit pro cloveka, ktery potrebuje
objektove schopnosti pythonu (to kvuli Zope), ale sam zvladne programovat
proceduralne (ve strojaku mi to jde ze vseho uplne nejlip). Takze i takove
nejake zaklady a terminoligii objektoveho programovani a programovani z
dnesniho pohledu vubec (napr. ve strojaku vubec neznam pojem "asociativní
pole" - a ani netusim co by to mohlo byt. Anebo "seznam" - seznam naco, jak
to vypada datove, jak se s nim pracuje atp.). Zacinam si uz delat prehled
takovych pojmu.

::

* Ucebnice jazyka Python od Honzy Svece

* serial clanku Letajici cirkus co od stejneho Honzy vychazel na Rootu

?? neco jineho??

::

POkud mozno v cestine a pokud mozno free, ikdyz mozna by se sef dal na
nejakou ne moc drahou knizku ukecat. Ale je stejne nejlepsi je free.

Dekuji,

JL.