[python] igui - Independent GUI

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Únor 11 09:32:57 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Petr Vaněk wrote:

> stahnul, zkompiloval a vyzkousel jsem to. polozim
> dve recnicke otazky:
> 1) chteji oznamovat chyby nebo uz maji dalsi
> devel-verzi?

Zatim nechteji, je to ukazka at videj, ze se o zkouskovym
neflakame :)

> 2) mysleji to jako "akademicky" projekt, aby si
> dokazali, ze "na to maji" - pak je to, imho, v poradku.
> pokud je to urceno k "ostremu" nasazeni, pote
> nechapu, proc nepouzijou wxPython, pyGtk (nebo jak se to
> jmenuje) nebo "me oblibene" PyQt... ano, chytri uz poznali,
> ze nenavidim Tk :)

Obe dve! Jestli si vsimli, pak se igui sklada ze dvou
vrstev - frontend a backend pricemz rozhrani mezi nimi je
udelano pokud mozno tak, aby se jako backend nechala pouzit
libovolna knihovna.

At se kouknou do adresare /backends kde je rozdelan ceckovy
backend pro GTK+ a totez pro Pythonovsky PyGTK (ten je ale
starej a pooooomalej). Jestli chtej a maj chut, po nekolika
malo zmenach v rozhrani mezi frontendem a backendem muzou
dopsat backend pro PyQT nebo wx, jak je libo.

PS: Uvidime jak to bude, ale zatim je v planu i backend pro
curses...

> zdar a silu...
... najdes v pivu

--