[python] igui - Independent GUI

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Únor 11 13:03:03 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Petr Vaněk wrote:

> kanadak je jina osoba, sice stejne krasneho jmena, ale
> ja *fnuk*fnuk* vzivote v kande nebyl :)

Probuh, vy jste tam dva?

Hned me melo napadnout, ze nemas v podpisu javorovy lopuch
:)

> dobra, dobra... nahodou ten popis/navrh nemaji, ze? tim
> nemyslim zdrojak..

Tezko se dokumentuje neco, co menim dvakrat denne :)

Ne vazne, ze zacatku jsem cosi udelal aby bylo na cem stavet
ale od te doby jsem toho hodne moc zmenil. Az bude funkcni
exemplar na svete, pustim se do dokumentace a prave rozhrani
F-B bude prvni co je treba zdokumentovat.

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza na py.cz>