[python] globalni promenne

Michal Molhanec molhanec na seznam.cz
Čtvrtek Únor 13 15:14:51 CET 2003

On Thu, 13 Feb 2003 13:27:12 +0100 Petr Mach <gsl na seznam.cz> wrote:

> Ne, ale chci tvrdit, ze Python je navrzen jako procedurovy
> jazyk a objekty jsou do nej pouze "nabouchane kladivem".
> S cistym objektovym navrhem jako ma treba Ruby to nesnese
> srovnani.

vetsina soucasnych jazyku je hybridnich - na tom neni nic spatneho
jste prvni clovek, ktery mi tvrdi, ze se da objektove programovat jen v
nejakem "cistem" objektovem jazyce

dostavame se na zacatek - vam se zda Python malo objektovy, spatne
neobjektovy, s nevhodnou syntaxi - proste vam "nesedne" - to ma jedine
reseni: prejit jinam - vami uvedene duvody, proc jste si vybral Python jsou
sice dulezite, ale pokud vam nesedne vlastni "filosofie" jazyka tak bych se
nemucil :-)