[python] Testing... aneb jak (se) zapařit v py

Jan Laštovička noname.007 na post.cz
Neděle Červen 29 13:56:58 CEST 2003

Haloo lidi jsem novej, takze moc nevim jak to tady chodi! Ale moc,
moc,moc, hodne moc...doufam doufam, ze mi pomuzete. Potreboval
bych jakoukoli modul pro python, ktery dokaze prehravat kratke
sekvence zvukoveho zaznamu, nejelpe mp3, ogg nebo staci i wav(jak
se to pise-nevim). Dulezite je, aby python dokazal rychle za
sebou stridat ruzne pasky(melodie) a dokazal prekryvat. Sorry za
terminologii, ale snad to pochopite. Diky vsichni jste super. S
pozdravem hetroseksual Swallow

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro