[python] PyQt + Qt + SIP + QScintilla + Eric

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Úterý Říjen 7 10:07:39 CEST 2003

Zdravim,

Jarda Pachola

Dne út 7. říjen 2003 09:05 Jiří Vágner napsal(a):
> Drazi hadi,
> uchodil jste prosim nekdo na Win2k nebo Mandrake Linuxu 9.1
> editor Eric 3.2 ?

Na Mandrake myslim ano, zkuste si stahnout balicky pro Mandrake; Rekl bych, ze
odkaz je nekde na domovske strance PyQt. Co mi tusim naopak nechtelo
fungovat, byly balicky z MDK Contrib.

Kdybyste to nemohl najit:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=61057

> [...]
>   nic nezuchlo, zadny error vypis
>
> PyQt-x11-gpl-3.8.1 : build.py, make, make install
>   nic nezuchlo, zadny error vypis
>
> Mam tam qt 3.1.1 a python 2.2.2 a kdyz spustim jakejkoliv pyQt
> example tak vyskoci

> Traceback (most recent call last):
>   File "./aclock.py", line 4, in ?
>     from qt import *
>   File "/usr/lib/python2.2/site-packages/qt.py", line 25, in ?
>     import libqtc
> ImportError: /usr/lib/python2.2/site-packages/libqtcmodule.so:
> undefined symbol: _ZNK16QAssistantClient9classNameEv

Pokud chcete kompilovat, stahnete si radeji src rpms pro MDK. Ty by mely
obsahovat potrebne patche a pravdepodobne uz nekomu zkompilovatg sly...

> Uz jen kompilovani pyQt mi chrousta 3/4 hodiny. :(

Zkuste nice --neco a pripadne vypnout optimalizaci, kompilace PyQt je opravdu
porod.

> Funguje prosim nekomu krome autora programu ten Eric?

Na MDK 9.0 mi urcite fungoval, na MDK 9.1 asi taky, netvrdim, ze to bylo bez
boje, ale podrobnosti uz si nepamatuju...

> Diky moc za pomoc.
>
> Zmateny hroznys bianco

Jarda Pachola