[python] ??? Dalsi sraz ???

Jan Troler J.Troler na value-services.net
Čtvrtek Říjen 9 17:40:46 CEST 2003

Ahoj Vsem,
jsem rozhodne pro. Zatim jsem totiz dalsiho cloveka, ktery pouziva python na
vlastni oci nevidel. Jsem z Plzne a v pripade, ze by nas bylo vic, mohl bych
snad zajistit mistnost na ZCU (Zapadoceska Univerzita).
Honzo, vim ze take byvas v Plzni, ale o ostatnich nevim. Navrhnete klidne jine
misto, kde bychom se mohli sejit.
Honza