[python] ??? Dalsi sraz ???

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Říjen 14 17:31:37 CEST 2003

On Sun, 12 Oct 2003, Jan Troler wrote:

> Ahoj,
> anketa je dobry napad.  Sraz s mezinarodni ucasti? Vyborne!.
> Klidne vycestuji temer kamkoli jen bych navrhoval, aby v miste ktere nakonec
> vyberem  alespon nekdo z nas bydlel a domluvil nejake vhodne ubytovani, pokud
> mozno levne (ja osobne se vyspim i ve spacaku).
> Honza

Ahoj,
tak se nam tu vyvrbily celkem tak ctyri lokace. Myslim tim Plzen, Prahu,
Moravu (Brno?) a Slovensko (Zilina?). Ja bych byl nejradeji pro Moravu.
Ubytovani nemusi byt zadny hotel (alespon ja jsem student a tudiz vzdy
se nejdriv divam do penezenky), staci ubytovna, popr. slusne zarizene
nadrazi :)

Cili nyni jsme se jiz shodli na miste, je nekdo moravak (brnak)? Jaky
termin byste si predstavovali? Pravdepodobne jeste do konce roku, musime
brat opet ohledy na akademickou obec (minimalne ja, Honza a Michal
Kaukic), cili vynechat zkouskove a nejspis i zapoctovy tyden.

Jake jsou vase nazory?

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |