[python] rozsirovani pythonu - C a Python

Radim Kolar hsn na cybermail.net
Pátek Říjen 17 19:25:46 CEST 2003

Muze mne nekdo odkazat na priklad, jak se mixuji native python metody
a C methody v objektu? V Jave se napise  .java soubor a oznaci se
v nem jako native. Jelikoz Python nema .py pro import C modulu ale jen
.so, musi se to zjevne nejak udelat v C kodu.

udelal jsem si novy objekt (class) a naimplementoval jsem si 2 metody v
jazyku C (interface do libfftw2), pricemz zbytek metod bych rad udelal
v Pythonu, pricemz opravdu nechci mit pythonsky kod natvrdo v C kodu.
Nemuzu v dokumentaci najit, jak to udelat.

Predpokladam ze v getattr funkci, kde volam
Py_FindMethod(rfftw_methods, (PyObject *)obj, name);
musim nekde splasit pointry na metody napsane v Pythonu. Jak je
dostanu do nasledujici tabulky?

static PyMethodDef rfftw_methods[]= {
{"destroy_plan",(PyCFunction)rfftw_destroy, METH_VARARGS},
{"one",    (PyCFunction)rfftw_one_P, METH_VARARGS},
{NULL,NULL}
};