[python] large file support

Radim Kolar hsn na cybermail.net
Neděle Říjen 19 09:58:25 CEST 2003

> Takto snad ziskate "podporu" pre subory < cca 4GB.  (Cislo moze byt
> ine, ale snad si ho pamatam dobre - velkost ulong).  A ci system vobec
> zvlada aj vacsie subory, netusim.
po prostudovani dokumentace jsem zjistil ze funkce seek vyzaduje
parametr int, coz tedy znamena 2 GB-1 max.  V manualu pisi ze pri
prekladu s novejsi glibc to dela LFS automaticky pokud off_t > 4 bajty.
Ja mam off_t 8 bajtu a porad nic.

Pokud v soucasnosti plati ze integer=32bitu na intelu a 64bitu na sparku,
viz sys.maxint. Tak to ovsem dost snizuje prenositelnost. Na jedne
platforme zapisu do soubory 8bajtu integer a druhe ho prectu jako 4
bajty...