[python] Sdílení dokumentu mezi Zope a Plone

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 23 10:27:48 CEST 2003

----------
Odesílatel: czr00t <czr00t na golems.cz>
Mám server Plone 1.0.5 (http://127.0.0.1/ Plone; http://127.0.0.1:8080/
"čisté" Zope),

dva uživatele Plone (czr00t http://127.0.0.1/Members/czr00t/; bfu
http://127.0.0.1/Members/bfu/),

a každý má u sebe dokument s určitou částí textu
(http://127.0.0.1/Members/czr00t/text a v tom "Ahoj ";
http://127.0.0.1/Members/bfu/text a v něm "světe").

Já bych potřeboval udělat stránku (http://127.0.0.1:8080/vysledek), která
by měla vlastní vzhled a funkce (proto "čisté" Zope a ne Plone), a
obsahovala by "Ahoj světe".

Jelikož jsem nikde nenašel český návod k Zope, a už vůbec ne k Zope/Plone,
tak se obracím na tuhle konferenci.

************
vysledek (DTML Document či Method podle toho co potřebujete jak se má
chovat)
--------
<dtml-with Members>
	<dtml-with czr00t>
		<dtml-var text>
	</dtml-with>

	<dtml-with bfu>
		<dtml-var text>
	</dtml-with>
</dtml-with>
*************
anebo ještě dalších min. 10 způsobů. Tak třeba za určitých podmínek by se
dalo použít i tohle:

<dtml-var "Members.czroot.text">
<dtml-var "Members.bfu.text">

Anebo bezpečněji zapsat jména foldrů př: _['Members']

A pak by se to ještě několika málo způsoby dalo v ZPT, ale to i přes své
fašoidní zastánce má mnoho nevýhod, proto setrvávám u DTML. (taky svoji
roli hraje nedostatek času).

Tak to vypadá, že Zope nepatří do rukou začátečníků, ale když se není z
čeho učit, tak jak vznikají nový GURU?

***** těžko, ale přeci :-)

Díky za odpověď ((nebo odkaz na cs dokumentaci)).

*********
U zope platí - hlavně trpělivost. Představte si, že já se zope začínal když
jsem o pythonu nevěděl zhola nic a objektové programování je pro mne dodnes
velká neznámá neboť na učení pythonu nějak není čas.

Sorry za pozdní odpověď, bylo moc práce.

JL.