[python] Py - IIS - ASP

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Pondělí Leden 5 15:17:52 CET 2004

> Narazil jsem ale na další věc - protože chci vyvíjet aplikaci
> i doma, a tam používám Linux, chtěl bych poprosit o radu s
> databázemi. Na win32 používám ODBC rozhraní pomocí ODBC
> balíku z win32all. Jak by se to dělalo na Linuxu? Je nějaký
> ekvivalent pro ODBC?

urcite existuje UnixODBC nebo jak se to jmenuje. Nevim ale, jestli
ma rozhrani pro Python.
btw nema ODBC z win32all stejne ovladani jako "standardni databazovy
pristup z Pythonu"? (dal bych link na dokumentaci, ale mam blokovanou
sit :() Tim by se dal linuxovy vyvoj nad cimkoliv nahradit Win ODBC
prostou konfiguraci...

P.V.