[python] jak tridit seznam dynamicky?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 9 09:18:00 CET 2004

tdc wrote:

> neco jako:
>
> dirs=container.objectItems('Folder')
> return sequence.sort(dirs, (('id', 'cmp', 'desc'),))
>
> ???
>
> pripadne 'id' nahradit 'i[0]' nebo cimkoliv, podle ceho se ma tridit,
> zbytek je asi zrejmy.

Tohle zabralo:

a=context.objectItems()
a.sort(lambda x,y: cmp(x[0],y[0]))
for i in a:

Tim tedy padaji vsechny moje idealy o objektovem programovani :((

TEda nenapsal jsem to ja, ale nejaky spanel. Muzu vam rict, ze i takovy
guru jako Andreas Jung (spolutvurce Zope), se na teto trivialnosti pekne
mignul :o) a vysledek byl TypeError: object of type 'string' is not
callable,

JL.