[python] lama ...

Martin 'Plawa' Dohnal plawa na cyber.cz
Pondělí Leden 26 22:03:17 CET 2004

Zdar,

1, zkus se podivat na modul code a v nem InteractiveConsole(), popr. na
interact(), jestli tedy spravne chapu zadani
2, pokud myslis pres http, tak velmi jednoduse pomoci urllib.urlopen() a
pak naslednym ctenim z toho co ti vrati..
3, neznam presne IRCovou komunikaci, ale pocitam ze se to bude dat velmi
slusne zvladnout pres telnet a tedy pomoci standardniho modulu
telnetlib, zajimat te budou asi nejvic fce write() a expect() .. docela
se to podoba praci s expectem..
4, to ja taky ;o]

Martin 'Plawa' Dohnal
plawa na cyber.cz