[python] lama ...

Martin 'PLAWA' Dohnal plawa na cyber.cz
Úterý Leden 27 11:04:36 CET 2004

DD,

k tomu IRCu.. dovolil bych si lehce nesouhlasit, vyberte si nejaky IRC server
dle vlastni libosti (irc.felk.cvut.cz pro ukazku bude stacit), telnet na port
6667:

root na plawa:~# telnet irc.felk.cvut.cz 6667
Trying 147.32.80.79...
Connected to irc.felk.cvut.cz.
Escape character is '^]'.
NICK Plawa
USER Plawa * * :plawa
:irc.felk.cvut.cz 001 Plawa :Welcome to the Internet Relay Network
Plawa!~Plawa na plawa.xxx.xx
:irc.felk.cvut.cz 002 Plawa :Your host is irc.felk.cvut.cz, running version
2.10.3p5+hemp2
:irc.felk.cvut.cz 003 Plawa :This server was created Mon Oct 13 2003 at
17:20:52 CEST

'help' ti potom da kompletni seznam dostupnych IRC commandu.

//doporucoval bych ty pokusy neprehanet, nebo se tamnejsi admini nakrknou...

Rekl bych, ze pokud jestli chce jt psat jednoduchyho irc_bota, tak mu tohle
rozhrani bude naprosto stacit, hloupy irc_bot v bashi ma 30 radku a bez
blizsiho pruzkumu bych si dovolil tipnout, ze ircove moduly budou jenom
jakysi wrapper na telnet - velmi zjednodusene receno.

Samozrejme, ze na nejakou vetsi praci s IRCem ma cenu sahnout po modulu, na
nauceni se je imho tohle docela postacujici a vdecny.

Pripominky vitam.

Martin.