Re: [python] Preklad z anglictiny

Pavel Kosina gen2n na seznam.cz
Pátek Červenec 16 15:04:54 CEST 2004

Jsem mimo domov, nemam tu OO. Text je sice zaheslovany, ale da se to obejit, ze to cele zkopirujes do schranky, pak vlozis do noveho dokumentu a budes prijimat nebo neprijimat zmeny. Pak to jiz heslo nevyzaduje.
Mimochodem, heslo jsem zapomnel...., ale kdysi jsem to delal taky tak.

A diky, tesim se az si to prectu.

Taky chci jeste, jak jsem byl upozornen, pozadat autora originalu o svoleni k prekladu nebo tak neco. Rozhodne bych nic nepridaval.

Ted mam prazdniny a nemam zatim pristup k Netu bez poplatku.

PK