[python] Promena z retezce

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Červenec 26 10:57:46 CEST 2004

No, šlo mi o to, že jsem formulářem odesílal nějaké údaje, kde vždy byla
proměnná x + nějaké číslo (v řadě), takže x1=5456, x2=9854, x3=45, .....
atd. Formulář zpracovávám tím způsobem, že vím, kolik je celkový počet
proměnných x a procházím je. Proto jsem chtěl tu proměnou ze stringu
abych si vždy mohl vytáhnout z dotazu.Vzhledem k tomu, že je to webová
aplikace a používám Webware, tak jsem to vyřešil takto:

#############
1. i = self.request().field("i",0);
2. if i != 0:
3.    for nnx in range(1,int(i)+1):
4.        xpolozka = self.request().field("x"+str(nnx),0);
5.        if xpolozka != 0:
6.            try:
7.                pozadovana akce
8.            except:
9.                pass
#############

To co jsem chtěl dělat s tou proměnou jsem vlastně vyřešil na řádku 4
kde z requestu zjištuji hodnotu proměnné, a protože se v URL vše předává
jako string, bylo to už jednoduché.
Řádek 5 je z toho důvodu, že někdy se mi můžou předat parametry i takto:
i=5, x2=5455, x4=555
a já vím, že x(číslo) nikdy nemůže obsahovat 0.

TB

P.S.: Doufám, že jsem to popsal dost srozumitelně, moje vysvětlovací
schopnosti nejsou nic moc ;-)

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).