[python] Utilita s GUI

Jan Troler jtroler na students.zcu.cz
Úterý Březen 2 22:49:23 CET 2004

Mas pravdu, Qt je free pro linux a tam ho take pouzivam. Nicmene s tim muzes
experimentovat i pod win (PyQt pro win stahnes). Co se tyce Qt, jedine co
potrebujes je (v zavislosti na verzi) qt-mt230nc.dll (jediny soubor). Tu lze
stahnout bez problemu z netu. Vysledny program je pak neuveritelne maly.
Vytvor pod win komercne vyuzivat ale nemuzes.
Honza