[python] Utilita s GUI

lukas abak na grafi.cz
Středa Březen 3 09:55:42 CET 2004

Qt neni free NIKDE, na lin a mac existuje GPL verze, na win pouze "studijni"
verze, kterou nejde asi pouzivat ani na GPL programy. Takze tato knihovna je
vcelku nepouzitelna kvuli licenci a 12000 na licenci nemam a ani semi nechce
davat.

trochu jsem si prohlizel Jython a zda se to byt jako dobre reseni, sice nelze
pouzivat skoro zadne knihovny, ale pro jednoduche app by to snad nemel byt
problem a vysledny kod ma asi 200kb Jython + samotny program par kb.

Nemate nekdo nejake zkusenosti s Jythonem? nejaky cesky site treba nebo tak :)

lukas :)