[python] Off-topic : Trolltech, Qt a licencovani

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Středa Březen 3 12:39:18 CET 2004

> Mel bych takove odpocinkove tema, zadne kodovani. Chapete
> nekdo proc Qt
> ma takovy postoj k Windowsum a proc nejak vice nepodporuji
> vyvojare free
> a opensource veci na Widlich? Dyt preci pukud by to bylo
> cool, tak to ty
> vyvojari i protlaci pak v praci, firmy zamestnavajici ty
> vyvojare to pak
> koupi a everybody budou happy, ne?

mhm. vyvojar nikdy nic neprotlaci. (resp. ano, ale nebavime se
o fyziologii :)) je to smutne, ale je to tak. (zde by se mohla
rozvinout mocna debata okolo nazoru, ze v dnesni dobe je koder
v analogickem postaveni soustruznika, resp. spise pridavace
u pasu, ale to je uz zcela OT).

a btw prece na win platforme vsichni vsechno odedavna kupuji,
a zdrojaky nepotrebuji, takze vsichni stastni jsou.

> Ja to jejich licencovani vubec nechapu, mate v nem nekdo jasno?

imho je zverejneni verze pro mac/lin z duvodu KDE, coz je pro
trolltech jedne z nejvetsich 'succes stories' (T. jde kde teamu
neuveritelne "na ruku", coz mi potvrdil i Lukas Tinkl - "velky
kde zver").

petr vanek, nekanadskij.