[python] volanie skriptov

Martin Herceg martin na ufon.sk
Středa Březen 3 13:09:48 CET 2004

> Dle me to dela spravne. Tedy pokud tomu spravne rozumim. Zadats script,
> aby ti vratil (v ramci SVEHO contextu) vyrenderovanou PageTemplate
> 'index_html'. Takze script ji spusti, vyrendruje a vrati ji jako SVUJ
> vysledek. Pokud chces na tu sablonu presmerovat, tak tusim pres:

Vychadzal som zo zabudovaneho prikladu ShoppingCart
kde su volane skripty ale url sa nemeni
ide o to ze v inom pripade ale na tomto istom principe mi vracia
skript hromadu riadkov a manazujem ich cez
ZTUtils.BAtch a nefunguje mi navigacia lebo sa to odvolava
na predchadzajuce (nasledujuce) url ktore v podstate neobsahovalo
tieto data
takze tak
mam ale silnejuci pocit ze problem je niekde inde :)

--
Martin Herceg