[python] Off-topic : Trolltech, Qt a licencovani

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Březen 4 08:46:34 CET 2004

Dňa St 3. Marec 2004 11:26 Jiri Vagner napísal(a):
> Nazdar hadi !
> Mame tu nejak hezky zivo, ze? :)
>
> Mel bych takove odpocinkove tema, zadne kodovani. Chapete nekdo proc Qt
> ma takovy postoj k Windowsum a proc nejak vice nepodporuji vyvojare free
> a opensource veci na Widlich? Dyt preci pukud by to bylo cool, tak to ty
> vyvojari i protlaci pak v praci, firmy zamestnavajici ty vyvojare to pak
> koupi a everybody budou happy, ne?

Neviem, ci by bol everybody happy, ale k samotnemu qt.

Par dobrakov GPL Qt X11 edition preportovalo na Windows (zamenili X11 volania
za win32 volania), a uvolnili to, ako inak, pod licenciou GPL. Neviem, v akom
stave je to teraz, ci je to vobec pouzitelne, a ci to neumrelo, ale stranka
je tu:

http://kde-cygwin.sourceforge.net/qt3-win32/index.php

Neviem vsak, ako je to s PyQT. Tu moze byt dalsi problem.

mP

> Ja to jejich licencovani vubec nechapu, mate v nem nekdo jasno?

Mne sa zda byt celkom rozumne, akurat mi chyba nejaka trial verzia QT pre
Windows, aby som mohol priebezne testovat portabilitu.

BTW existuje aj Educational licencia, ak studujes na nejakej skole, otravuj
svojich vyucujucich, aby to od TrollTechu vypytali do labu. Ak ucis, tak si
to vypytaj sam :).

> Jirka bianco Vagner

mP
--