[python] Utilita s GUI

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Březen 4 08:53:47 CET 2004

Dňa St 3. Marec 2004 11:22 tdc napísal(a):

> Ted budu varit z vody (nemam po ruce prave Windows), ale tusim, ze
> minimalniho overheadu by se dalo dosahnout s FLTK. Je pro windows /
> linux / mac, python binding taky ma ( http://pyfltk.sourceforge.net/ ) a
> binarni instalacka stable verze pro windows ma 397KB a dle vseho by
> nemela mit zadne dalsi zavislosti. Pak by se vysledny EXE soubor skladal
> z py2exe, fltk, samotny program a pripadne jeste potrebne pythoni
> moduly. Dle vsech ukazek by se s tim da pracovat vcelku rozume.

FLTK je fakt good *lighweight gui* (niekedy som sa s tym zabaval, teraz sice
pouzivam QT, lebo to pouzivaju ini z mojho teamu, ale aj tak...)! Este som
nemal moznost to vyskusat pod Pythonom, ale podla mna sa oplati na to chvilu
kuknut.

mP

--
http://pivoluska.matfyz.cz/weblog