[python] Off-topic : pyqt vs pygtk

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Čtvrtek Březen 4 11:06:45 CET 2004

> Tohle imho do toolkitu nepatri. Toolkit ma umet dynamicky
> table view a rikat si o nove radky/sloupce kdyz se scrolluje.
> Napojit SQL kurzor je logicke rozsireni, ovsem patri mimo
> toolkit.

beru to tak, ze kdyz uz pouziju qt, tak nemusim instalovat
dalsi knihovny atd.
viz doc.trolltech.com (nebo docs - nejsem pripojen)

> Myslis ten, ktery si dycky pletu se spravcem souboru? ;)
> No, uprimne receno, ten v gtk mi opravdu trochu vadi.

presne tak.

v podstate je to tak, ze mi na gtk vadi (mne, tedy muj postoj:))
zejmena nizsi uzivatelska pritulnost, nizsi prenositelnost
(kolegove ze scribus.net, kteri portuji na mac/win si to
s gtk nechteji ani predstavit), vyvojarska dokumentace,
apod.

ot: btw co je mi to platne, kdyz v kolbence delame s oracle
forms alias "zlate gtk" :)