[python] Off-topic : pyqt vs pygtk

Zdenek Pavlas pavlas na nextra.cz
Čtvrtek Březen 4 11:58:53 CET 2004

VANĚK Petr wrote:

> beru to tak, ze kdyz uz pouziju qt, tak nemusim instalovat
> dalsi knihovny atd.
> viz doc.trolltech.com (nebo docs - nejsem pripojen)

Soucasti qt jsou klientske knihovny k Oraclu? Sem si nevsim,
a docela bych se divil, protoze par Linuxovych distribuci
uz je kvuli nesouhlasu pana Orakla muselo vyhodit.

> v podstate je to tak, ze mi na gtk vadi (mne, tedy muj postoj:))
> zejmena nizsi uzivatelska pritulnost, nizsi prenositelnost
> (kolegove ze scribus.net, kteri portuji na mac/win si to
> s gtk nechteji ani predstavit), vyvojarska dokumentace,
> apod.

Dokumentace je zhruba stejna (mam vytistene oboje).
Na MACu jsem nic nepachal, ale nevim proc by tam GTK
melo mit jine rozhrani/semantiku. Zbytek je zvyk.
Me zas prijde GTK mensi a rychlejsi.

> ot: btw co je mi to platne, kdyz v kolbence delame s oracle
> forms alias "zlate gtk" :)

Znam, delal jsem dozor na cvicenich. Nic horsiho jsem od
te doby nepotkal. :/

--
Zdenek Pavlas