[python] dialogy a glade

Rene Kolb niino na regnet.cz
Úterý Březen 9 18:23:27 CET 2004

On Tuesday 09 March 2004 16:42, Petr Mach wrote:

> Prvni odkaz mi bohuzel dlouhodobe nefunguje a v druhem
> se o tom na co se ptam nic nepravi. Ja umim vytvorit v glade
> jednoduche rozhrani aplikace a pak ho v pythonu pouzivat.
> Neumim ale zachazet s dialogy vytvorenymi v glade. Urcite
> to jde snadno, prace s vice okny je imho bezna zalezitost,
> ale nevim jak na to.

na strance toho fungujiciho odkazu je hned zpocatku
odkaz na PythonGlade a priklady pouziti. jestlize jsem to
spravne pochopil, udelam si v Glade dialog a ulozim ho,
cimz vznikne napr. soubor dialog.glade obsahujici XML definici
onoho dialogu. Pomoci libglade pak s timto dialogem
nakladam podle potreb (vcetne osetreni handleru)

http://www.handhelds.org/z/wiki/PythonGlade
opravdu to neni to co potrebujes?

priznam se, ze s tim nemam zadnou zkusenost (py + gui obecne),
ale ceka me to velmi brzo a toto je cesta, kterou se zrejme budu ubirat
(Glade, pyGTk, libGlade), zatim jen studuji a 'pohravam' si :)