[python] dialogy a glade

Petr Mach gsl na seznam.cz
Úterý Březen 9 18:50:07 CET 2004

Rene Kolb napsal(a):

> na strance toho fungujiciho odkazu je hned zpocatku
> odkaz na PythonGlade a priklady pouziti. jestlize jsem to
> spravne pochopil, udelam si v Glade dialog a ulozim ho,
> cimz vznikne napr. soubor dialog.glade obsahujici XML definici
> onoho dialogu. Pomoci libglade pak s timto dialogem
> nakladam podle potreb (vcetne osetreni handleru)
Glade vytvari jeden XML soubor a vsechny samostatna okna jsou
definovana v tom souboru, vcetne dialogu. Mozna ale ze uz
tusim, jak na to. Zrejme ten glade soubor budu muset pri
kazdem otevreni okna budu muset znova parsovat, coz mi teda
prijde hloupe. No uvidim a napisu.

> http://www.handhelds.org/z/wiki/PythonGlade
> opravdu to neni to co potrebujes?
Jasne, tak blbej zas nejsem to jsem si nasel. Neni, me zajima
prace s vice okny, thle jednoduche zaklady co tam jsou prave
ovladam, nevim jak delat neco slozitejsiho.