[python] import

Gen2n gen2n na seznam.cz
Čtvrtek Březen 11 07:22:34 CET 2004

Jak jsem pochopil z nejrůznějších referencí, tak pyc se pouze rychleji
načítá (nemusí se překládat), ale samotný běh je stejně rychlý.
U "profesionálních" aplikací (které budeme uveřejňovat) se doporučuje
import socket před from socket import *. Je to přehlednější a čitelnější
pro případné zájemce a nemůže docházet u větších projektů ke "křížení"
jmen ve jmenných prostorech. U svých mini prográmků ovšem používám to
druhé, tedy from socket import *.

Tak asi tak.
Pavel