[python] generovanie tlacovej zostavy

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Sobota Březen 27 21:18:02 CET 2004

Dňa Sobota 27 Marec 2004 17:58 Petr Mach napísal(a):
> Jasne, ja uz si nejak poradim. Ale nechapu to. Vypada to jako kus
> genialniho kodu s ohromnou uzitnou hodnotou, na kterem se nekdo opravdu
> nadrel a hyzdi ho takova drobnosti, jako chybejici mapy pro aspon
> nejcasteji pouzivana kodovani nebo spatne udelana instalace.

TrueType nema problem. V tejto dobe uz asi ani netreba zakodovavat povodne
unicode pythonie stringy do utf8. Andy Robinson (jeden z maintainerov) to v
dobe, ked som ich za to kritizoval, zdovodnoval tym, ze dlho pouzivali python
1.x.

S postscriptovymi Type1 fontami to nie je az take jednoduche. Reportlab (ak sa
dobre pamatam) pouziva raw fonty, co su pri kazdom Acrobat Readeri, tak sa
ziadne fonty do PDF ani nesnazi vkladat. Na druhej strane, tieto fonty
neobsahuju makcene a dlzne, preto Reportlab asi neobsahuje ani tie mapy. Ked
chces vlastne fonty, sprav si aj vlastne mapy...

Ak chces, pozdrav cez mailing list odo mna Robinsona a napis mu, nech to daju
do "contrib", ak to tam uz nedali.

Uz som to dlhsie nepouzival, preto sa veci mohli casom zmenit...

mP
--
http://pivoluska.matfyz.cz/weblog