[python] problem s instalaci boa konstruktoru

martin smutek martin.smutek na seznam.cz
Pondělí Květen 24 12:12:01 CEST 2004

dobry den, mam potize se spustenim boa konstruktoru...
python mam nainstalovany ve slozce C:\Python23
dale jsem si nainstaloval wxpython... ten se mi usidlil ve slozce C:\Python23\lib\site-packages\wxPython
nakonec jsem instaloval boa a to mi vlezlo do C:\Python23\lib\site-packages\wxPython\tools\Boa
mno a ted problem... kdyz jsem spustil skript Boa.py (jak pisou v readme pro instalaci) tak mi to hodilo error okno "global name 'wx' is not defined"
nema tu s tim nekdo z vas zkusenosti? popr. jak mam wx definovat?
dekuji