[python] ANN: getphoto

aldik na quick.cz aldik na quick.cz
Úterý Květen 25 16:20:26 CEST 2004

ahoj kluci prosim Vas, kdyz uz tak hezky ukazujete nejake sve vytvory,(uprimne obdivuji) nechteli by jste zalozit i nejakou webtruhlu kde by to bylo mozne vse najit a postahovat?Co vy na to?
Hlavne bych ted potreboval nekoho kdo me lapne pod kridla a nauci me programovat grafiku v linuchu, sledoval jsem serial na rootu a nezda se to az tak tezky..ale....jsem preci jen odkojenej woknar:-)
Vite napadlo me i rozjed nejakej spolecnej projekt, kdyz uz tu tak klinime a ukazujem si sve dilka.-) kazdej by udelal cast, jen se mnou to bude tezky o pythonu vim hodne malo,ale znam delphi a power builder a tak od vseho trochu.
Takze se rychle chytim...

Co tedy dame se do spolecneho projektu?
Co treba jednoduche ucetnictvi, to v linu urcite chybi...

Aldik