[python] 'best' ide

Jirka bianco Vagner bianco na bluetone.cz
Pátek Září 10 11:33:42 CEST 2004

Takze ty linky

pype - http://pype.sourceforge.net/
boa - http://boa-constructor.sourceforge.net/
wing - http://wingide.com/wingide/screenshots
black adler - http://www.thekompany.com/products/blackadder/
komodo - http://www.activestate.com/Products/Komodo/
idle - http://www.python.org/idle/
pyDev - http://pydev.sourceforge.net/
scite - http://www.scintilla.org/SciTE.html
pythonwin - http://starship.python.net/crew/mhammond/  (je pribaleny v
Activestate pythonu)
spe - http://spe.pycs.net/

vi, joe, emacs nebo nedit nepovazuji za python IDEcka. :)

No idealni jsem zatim nenasel ale v posledni verzi pyDeva pro Eclipse uz
to zacina vypadat nadejne (debuger, skakani na definice fci, skakani do
imporovanych fajlu, hezkej stromecek :)  ), doufam ze ten projekt neumre
jako hromada jinych pluginu (to at do Eclipsu, tak jEditu, apod.).

Jirka bianco Vagner