[python] komercni pouziti pythonu

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Pondělí Září 13 11:17:15 CEST 2004

No nevim...

> Installer naozaj robi mensjel aplikacie a vobec to potom nepotrebuje ku
> spustenju pytona :) naco by to potom asi bolo. navjac vje urobit aj
> linuxove binarky. vysledna aplikacia je sice mensja ale asi o sekundu
> dlhsje nabjeha. 1,3 MB nestoji za rec ? podla mna to je celkom dost ak
> zdrojak ma par KB :) inak este odporucam pouzit UPX.
>
> azurIt

1,3 MB stoji za rec, pokud to chci narvat na disketu nebo na 200 MB CD. Ale
komprimovani exe souboru a podobne vylomeniny, to bylo v mode zacatkem 90.
let. Pokud by to dokazalo znatelne setrit operacni pamet (o cemz docela
pochybuju), tak by to bylo zajimavejsi. V opacnem pripade by mi vic nez par
mega na disku vadilo to delsi nabihani. Ale ty linuxove binarky me zajimaji.
Diky za info.

JP