[python] zkusenosti s zope x3

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 13 12:45:32 CEST 2004

Dne sobota, 4. září 2004 11:42 Radim Kolar napsal(a):
> chtel bych se zeptat na zkusenosti s zope x3. Chystam se ted na novou
> aplikaci a rad bych ji jiz delal v zope x3, pokud by to bylo jen trochu
> mozne. Vyvoj pres filesystem mne nevadi.

X3 znamena ze nema zarucenou kompatibilitu smerem dolu. Takze pokud vam toto
nevadi, muzete jej smele pouzivat.

> Jak je to s dokumentaci a stabilitou x3? Nevite predpokladany release plan
> pro novejsi zope? t.j. 3x a 3? Nejak ho nemuzu najit.

Neco jsem videl na zopim webu, ale uz taky nevim kde ani si nepamatuji casy.

> Zope 2.7 jsem se rozhodl ignorovat, jelikoz je v nem oproti 2.6 spousta

napodobne ;-)

Navic ma zajimave problemy s cestinou, zkuste jej navstivit z ceskeho
prostredi na linuxu v konqueroru ci mozille, a MSIE na woknech (dostanete
chybovou hlasku), zatimco lynxem se na ten web dostanete bez potizi. To same
pokud mate nastaveno vse jako anglicke, zadne potize. Uz jsem to hlasil na
collector, ale nezda se ze by tomu zrovna moc porozumneli, nebo s tim aspon
chteli neco delat. Holt se jim ta chyba tezko overuje.

> novych bugu a zadne zajimave feature. Zajimalo by mne take jak budou zde
> ostrileni zopiste pristupovat k 2.8 a 2.9 ktere budou mit jiz nejake
> feature z 3-rady. Budete je pouzivat?

Ne, taky cekam na zope 3.0.1 (nula-nulkove rady mam ve zvyku ignorovat), zatim
pouzivam 2.5.1. X3 jsem zatim nezkousel, neni cas.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux