[python] Serverless DB, sort podle encoding (cestina)

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Středa Září 15 11:19:10 CEST 2004

> Potrebuji databazi, ktera pracuje primo nad soubory, bez potreby
> serveru - neco jako dBase. Z prehrsle co je na vyber mi nejlepe
> vyhovuje (Py)Sqlite, nebot splnuje predchozi pozadavky, ba co vic,
> zachazi se s ni pohodlne pres SQL.

S tim ceskym razenim nevim, ale zkousel jste uz misto s relacni pracovat
s objektovou databazi? Tedy pokud vas k tradicnimu SQL nevaze nic jineho
nez zvyk, muzete zauvazovat napr. o ZODB (i samostatne dodavana db, na
ktere bezi aplikacni server Zope). Mate-li data vice strukturovana nez
objemna, je pravdepodobne, ze se vam bude s objekty pracovat lepe nez s
tabulkami (navic maji objekty bliz nasemu oblibenemu jazyku...).

http://zope.org/Products/ZODB3.2

Jen tip.

\//\/\