[python] PyGTK

gen2n gen2n na seznam.cz
Pátek Září 17 08:12:33 CEST 2004

Poptal jsem se ve světě: čtěte comp.lang.python Předmět: glade, poslední
odpověď mi pomohla.
(http://mec-symonds.eng.monash.edu.au/cgi-bin/twiki/view/Saqqara/Gtk4Win32).
Udělal jsem první 2 body + nakopírování libglade-2.0.0.dll do
GTK\2.0\bin a po pár desítkách minut bylo první glade okno na světě.

Jen si nedovedu představit že bych v tom něco vyvíjel (spíš tedy Open
Sourcové scriptíky) a uživatel by musel podstupovat stejnou anabázi jako já.

Pavel Kosina