[python] Je Python vhodny pro vyvoj databzovych aplikaci ?

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Pondělí Září 20 11:07:54 CEST 2004

Miroslav Holeček napsal(a):

>Děkuji všem za obsáhlé příspěvky k mému dotazu. Zatím jsem na Vaše
>doporučení v rychlosti vyzkoušel embedded verzi FireBirdu spolu s
>KInterbasDB a na první pokus to funguje bez broblému. Myslím, že vzhledem k
>vlastnostem FireBirdu (uložené procedury, trigery, transakce) to naprosto
>splňuje požadavky kladené na deskotp databázový back end. Co se týká GUI
>budu ještě testovat.
>
>Zdravím
>
>M. Holeček

S tou embended verzí je to skvělá zpráva, protože pak se to dá všechno s
Installem nebo Py2exe zabalit a s pomocí InnoSetupu vytvořit instalák a
je to. Žádné registry, žádné dll knihovny mimo adresář aplikace. Super.
Ještě ty nešťastné sestavy.

Ivo