[python] opat plone a jazyky

Radim Novotný r.novotny na elektrika.cz
Pondělí Září 20 22:52:29 CEST 2004

Ja mam asi 10 vytvorenych v Archetypes, vcetne vlastnich views a edit actio=
ns,=20
externich metod, skriptu a vubec. Nejsem odbornik, v Zope/Plone pisu teprve=
=20
asi pul roku. Zacal jsem rovnou s Archetypes a Plone2, takze o DTML a=20
"tradicnich" Zope  content types nemam ani paru.

Ted jsme spustili http://www.elektrika.cz ktera je postavena na Zope 2.7.2,=
=20
Plone 2.0.4 Archetypes 1.3cosi, CMFBoard 2.1.3, a hromade dalsich produktu.

Portal ma hafo chyb a nedodelku, ale protoze je MSV (strojirensky veletrh)=
=20
museli jsme ho uz spustit. Sice jsem nechtel, ale nedalo se nic moc delat :=
=2D/=20

Pokud jde o zaklady Archetypes a vyvoj s tim souvisejici, rad pomohu,=20
vysvetlim atd. Mozna nekde najdu jeste kousek IRC logu, ze Tuttle :)

Dobrou noc,
Radim

=2D-=20
ing. Radim Novotn=C3=BD