[python] opat plone a jazyky

Martin Herceg martin na ufon.sk
Úterý Září 21 08:19:39 CEST 2004

pozeral som http://www.elektrika.cz a podla mna je to vyborne
mohol by si teda pomoct s tymi zakladmi?
mozno aj nejake priklady=20
oceni to aj zbytok ludi

D=C5=88a Po 20. September 2004 22:52 Radim Novotn=C3=BD nap=C3=ADsal:
> Ja mam asi 10 vytvorenych v Archetypes, vcetne vlastnich views a edit
> actions, externich metod, skriptu a vubec. Nejsem odbornik, v Zope/Plone
> pisu teprve asi pul roku. Zacal jsem rovnou s Archetypes a Plone2, takze=
=20
> DTML a "tradicnich" Zope  content types nemam ani paru.
>
> Ted jsme spustili http://www.elektrika.cz ktera je postavena na Zope 2.7.=
2,
> Plone 2.0.4 Archetypes 1.3cosi, CMFBoard 2.1.3, a hromade dalsich produkt=
u.

> [...]

=2D-=20
Martin Herceg
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D