[python] opat plone a jazyky

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Úterý Září 21 08:49:51 CEST 2004

<200409210819.41577.martin na ufon.sk>

Pokud se mi podari na chvili vymotat z elektriky (aby to aspon chvili
jelo samo) tak zkusim napsat nejake intro, podobne
http://www.zopemag.com/Issue006/Section_Articles/article_IntroToArchteypes.html
(na kterem jsem zacinal).

Myslim ze Sidneiho intro je dobre a dostacujici pro to, aby si clovek
napsal zakladni datovy typ a vyrobil z nej Plone produkt instalovatelny
QuickInstallerem a pouzitelny ve svem Plone. Pak uz je to jenom o tom
znat typy poli (field types) a widgetu (tedy zobrazeni a editacni
"vzhled" daneho pole). Fields i widgets jsou popsany na
http://plone.org/documentation/archetypes v referencich prehledech