[python] Prvni jazyk: Python

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Středa Září 22 10:24:56 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: gen2n, cas odeslani: 21.09.2004 15:53]

> S radostí si dovoluji oznámit, že je dokončen překlad skvělého
> dokumentu Python: První jazyk.
> Brzy snad již na www.py.cz, www.jsi.cz, .....
> ihned na
> http://bbs.cvut.cz/~tuttle/docs/prvni_jazyk_python/prvni-jazyk-python.html
>
> Pavel Kosina & Láďa Macek

Zdar,

jo, dalo to trochu fusku, ale dokument je na svete. Toto pisu hlavne pro
ty, kteri se s tim, co se v clanku pise ztotoznuji a treba by to chteli
i malym usilim podporit. Myslim, ze nasim hlavnim nepritelem je
nevedomost. Pokud mi to cas a jine omezujici prvky dovoli, rad bych s
timto textem skutecne sel za lidmi, kteri jsou schopni ovlivnit to, co
se na skolach uci.

S clankem naprosto souhlasim. Dokonce me vhodnost Pythonu pro vyuku
napadla jeste driv, nez jsem jej cetl! Pri praci na dokumentu zamerenem
na neznalce tohoto jazyka me napadlo, ze nektere argumenty a vysvetleni
v nem ani nezaznely. Rad bych dal dohromady dalsi podpurny prispevek
shrnujici zkusenosti ceskych i zahranicnich uzivatelu s jazykem Python.
Proto vas, ctenare, vyzyvam, abyste jako reakci na tento muj prispevek
psali cokoli vas napadne a co by se dalo (treba po uprave) pridat do
jakehosi souhrnu. Mozna by bylo nejlepsi poznamenavat si to uz behem
cteni clanku. Sam samozrejme take zkusim napsat sve postrehy, ale vase
budou jiste cennejsi, delate-li v Pythonu dele nez ja.

Doufam, ze to nebude spravci konference vadit.

Hezci, novejsi a stabilni URL je

http://bbs.cvut.cz/~tuttle/docs/prvni-jazyk-python.html

Mejte se fajn a dik za pomoc!

Vlada