[python] Prvni jazyk: Python

Hynek "rADOn" Fabian radonk na psj.cz
Středa Září 22 19:25:03 CEST 2004

Vlada Macek:

> Mas na mysli slovo 'scenar'? Pokud pisu dokument, ktery ma byt siren
> potencialne i mezi laiky, snazim se vyvarovat slangovych vyrazu jak to
> jde. 'junyksovy skript' mezi ne patri. A pro skript mame pomerne
> zajimavy (a v akademickem prostredi obcas pouzivany) termin scenar,
> ktery IMHO neni matouci.
ok mozna je to muj problem ale termin 'scenar' jsem v tomto smyslu nikdy
neslysel pouzivat a prastil me jako cihla mezi oci. v kazdem pripade si
myslim ze termin 'skriptovaci jazyk' je pouzivany a zavedeny, ne slangovy ale
odborny termin a jeho nasilne pocestovani je nevhodne.
laikovi je to jedno, pokud nevi co je skriptovaci jazyk pouha zamena slov mu
potrebnou informaci neposkytne.

> To je to same jako v pripade vyrazu 'Cesko'. Je historicky
> spravny a politicky korektni. Proto jsem si zvykl a pouzivam ho.
<offtopic> ok to bude asi jadro problemu, me prijde vyraz cesko skaredy.
porad si myslim ze obyvatele 'Ceska' se nazyvaji 'Ceskove' :-/ </offtopic>

> Nepochopil jsem, o hlodech koho mluvis a nebyls konkretni a tak na to
> nemuzu reagovat. Pokud chces treba mne za mou praci vynadat, bude myslim
> lepsi udelat to soukrome.
nechci nikomu nadavat a moc se omlouvam pokud to tak vyznelo. mluvim o
tomhle : http://ns.chl.cz/pipermail/python/2004-June/002373.html
dalsi 'hlody' uz si nepamatuji presne ale jsou videt v mnou opravene verzi.

<Rn>

--
There are only two choices in life.
You either conform the truth to your desire,